مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب 124 رتبه برتر حاصل تلاش دانش‌آموزان هنرمند شهرستان‌های تهران در جشنواره فرهنگی هنری فردا

تهران (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از بسته شدن پرونده سی‌ و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا به میزبانی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 124 رتبه برتر حاصل تلاش دانش‌آموزان هنرمند شهرستان‌های تهران در جشنواره فرهنگی هنری فردا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ابراز خرسندی از مقام‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: این مسابقات در سال تحصیلی 1400-1399 در سه سطح مدرسه، شهرستان و ‌استان برگزار و پس ‌از آن آثار منتخبین استان‌ها به دبیرخانه مجازی کشوری این مسابقات در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرری ارسال‌ شد.

او گفت: در مسابقات امسال در مرحله آموزشگاهی 352 هزار و 618 نفر در کلیه مقاطع و دوره‌های تحصیلی در بیش از 89رشته و گرایش از مسابقات در سراسر استان استقبال کردند.

صیدلو افزود: از مجموع شرکت‌کننده‌ها 303 دانش‌آموز برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند که پس از داوری در مرحله کشوری دانش‌آموزان جهت رقابت در مرحله آنلاین مسابقات انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ 26 تا 31 تیرماه در مجتمع فرهنگی کشوری شهیدباهنر و کلکچال به شیوه مجازی و به میزبانی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، تصریح کرد: در مرحله کشوری شهرستان‌های تهران موفق به کسب 124 رتبه برتر شد.

او خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استان تهران 19 رتبه اول، 18 رتبه دوم و 19 رتبه سوم و در بخش کانون‌های فرهنگی تربیتی 1 رتبه اول، 2 رتبه دوم و 3 رتبه سوم و 62 رتبه برگزیده و در مجموع 124 رتبه کشوری کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار