مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران:

میز خیرین، فصل جدیدی در عرصه مدرسه‌سازی کلان شهر تهران رقم زده‌است

تهران(پانا) - امروز تعامل بین آموزش و پرورش و شهرداری شکل قانونی به خود گرفته است. از آن سو میز خیرین، که بر اساس مصوبات آموزش و پرورش در شورای شهر راه‌اندازی شده‌، فصل جدیدی در عرصه مدرسه‌سازی کلان شهر تهران رقم زده‌است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
میز خیرین، فصل جدیدی در عرصه مدرسه‌سازی کلان شهر تهران رقم زده‌است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مراسم کلنگ زنی و ساماندهی و بهینه سازی املاک و فضاهای آموزشی منطقه ۱۰ برگزار شد.

محمدرضا قربانی؛ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در مراسم ساماندهی و بهینه سازی املاک و فضاهای آموزشی منطقه ۱۰ اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در شهر تهران ۳/۶ متر است که کمتر از میانگین سرانه کشوری است. وی گفت: برای تامین اعتبار این سه پروژه در منطقه ١٠ تهران، ۳۰ میلیارد تومان از محل تبدیل به احسن کردن املاک مازاد و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات نوسازی مدارس و ۱۰ میلیارد تومان هم با مشارکت خیر مدرسه ساز شهید محلاتی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز تعامل بین آموزش و پرورش و شهرداری شکل قانونی به خود گرفته است، افزود: ۶۵ پروژه خیری در مناطق شهر تهران فعال است و مهم ترین اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، راه اندازی میز خیرین و فضاهای آموزشی در شورای اسلامی شهر تهران بر اساس مصوبات شورای آموزش و پرورش است. میز خیرین فصل جدیدی در عرصه مدرسه سازی کلان شهر تهران رقم زده است.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری تفاهم نامه بین وزیر آموزش و پرورش و شهردار تهران، شاهد ساماندهی هر چه بیشتر و افتتاح فضاهای آموزشی بیشتر در شهر تهران باشیم.

غلامعلی ارغوانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی منطقه گفت: ۳۳ واحد آموزشی و ۳۴۶ کلاس درس در منطقه ۱۰ داریم و امروز شاهد تبدیل به احسن کردن باغ حکیم به متراژ ۴۲۰۰ متر مربع و تخریب و بازسازی سه واحد آموزشی هستیم که با این کار هم سرانه فضای سبز و هم سرانه آموزشی در سطح منطقه افزایش می یابد و از خیر نیک اندیش شهیدی محلاتی که در راستای انجام این امر خیر مشارکت داشته اند، قدردانی می کنم.

این مراسم با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ حسین پور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران؛ عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، محسن بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران ، غلامعلی ارغوانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ و شهیدی محلاتی، خیر نیک اندیش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار