دادستان مرکز آذربایجان شرقی:

صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا

تبریز(پانا) - دادستان مرکزی آذربایجان‌شرقی گفت مطالبه‌گری در راستای صیانت از حقوق عامه بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضا است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا

بابک محبوب علیلو در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان آذربایجان شرقی با موضوع بررسی کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر منابع آبی و وضعیت چاه ها و وضعیت بحرانی آب در استان اظهار کرد: مطالبه‌گری در راستای صیانت از حقوق عامه بعنوان یکی از برنامه های اصلی دستگاه قضا است.

وی با تاکید بر لزوم انجام وظایف ذاتی سازمان ها در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه، افزود: تکالیف، رسالت و ماموریت هر دستگاه در راستای صیانت از حقوق عامه باید اولویت‌بندی شده و نسبت به وظایف سازمانی هر ارگان؛ مطالبه‌گری ازآن انجام شود.
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری، اضافه کرد: برای رفع مشکلات موجود باید از ظرفیت این کارگروه استفاده شده و مطالبه گری های لازم به عمل آید.
وی بیان کرد: سهل انگاری در انجام وظایف سازمانی از سوی دستگاه‌های اجرایی، آسیب های جدی به سرمایه های اجتماعی و ملی خواهد رساند.
محبوب علیلو با نظر به وجود نگرانی در حوزه آب کشاورزی، ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ی استان و سازمان جهاد کشاورزی استان، با انجام بررسی های لازم، راهکارهای موثر و کارآمد برای برون رفت از مشکل موجود را ارایه کنند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ی استان با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات موجود در ارگان‌ها و سازمان‌ها، نسبت به بازگشایی بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها در نقاط حادثه خیز اقدام کند.
او گفت : لازم است شرکت آب منطقه‌ی استان نسبت به تکمیل و بهره برداری مجتمع آبرسانی شهید لشکری آبش احمد شهرستان کلیبر، مجتمع آزادگان، و ارس که منبع تامین آب روستاهای تحت پوشش می‌باشد، اهتمام ورزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار