موفقیت دانش‌آموز لاهیجانی در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

لاهیجان (پانا) - یکی از اعضای جام باشگاه کتابخورهای شیطان کوه به مرحلۀ نهایی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۰۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دانش‌آموز لاهیجانی در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ الینا نقی پور 14 ساله از اعضای فعال و توانمند جام باشگاه کتابخورهای شیطان کوه از مدرسه یاس به تسهیلگری فاطمه علی پرست به مرحلۀ نهایی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان راه یافت.
پنجمین دورۀ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان راه رسید. از بین ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزدهای مرحله ‌نهایی این برنامه از سوی هیئت داوران آن اعلام شدند.
در این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان، داوری ها در دو مرحله شهرستان و مرحله نهایی کشوری، انجام پذیرفت. از میان مستندات داوری شده در مرحله شهرستان ۷۰۰ باشگاه، ۲۰۰۰ فیلم و بیش از ۲۰۰۰ نامۀ به دبیرخانه این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی رسید.
آثار و فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی با توجه به شاخص‌هایی چون خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزۀ ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان در سه بخش نامه برگزیده و فیلم برگزیده، باشگاه برگزیده بررسی و داوری شدند.
هیئت‌داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، تعداد ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه معرفی کتاب را به‌عنوان نامزد های راه‌یافته اعلام کردند که از این بین الینا نقی پور از لاهیجان در بخش نامه به نویسنده نامزد راه یابی به مرحلۀ نهایی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار