پاشایی در شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛

کاربست تحقیقات صورت گرفته گره گشای مشکلات سیستم است

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه شورای تحقیقات استان گفت کاربست تحقیقات انجام شده بسیار مهم و تعیین کننده است چرا که در این مباحث گره ی از مشکلات بررسی و مرتفع شده است

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کاربست تحقیقات صورت گرفته گره گشای مشکلات سیستم است

جعفر پاشایی در جلسه ی شورای تحقیقات استان در محل اردوگاه الغدیر تبریز گفت: برابر قانون یک درصد اعتبارات تخصصی به استان برای امر تحقیق و پژوهش اختصاص می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه تاکید کرد: بررسی و کارسازی لازم برای تصویب و انتشار موضوعات بمنظور استفاده حداکثری از زمان انجام پذیرد و شورای تحقیقات بعنوان مرجعی برای مباحث علمی باشد.

پاشایی با بیان اینکه هیچ مجموعه ای در آموزش و پرورش همانند شورای تحقیقات صاحب غنای بالای علمی نیست، گفت: هر گونه هزینه در این بخش سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه های مجموعه در نشست ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، افزود: کاربست تحقیقات انجام شده بسیار مهم و تعیین کننده است چرا که در این مباحث گره ی از مشکلات بررسی و مرتفع شده است.

پاشایی با تصریح اینکه در کنار تحقیقات علمی تجارب زیستن نیز بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: شبکه شاد ظرفیت بسیار خوبی برای فرهنگ سازی بخصوص در حوزه تحقیق و پژوهش است.

به تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان، سهل کردن امور مربوط به تحقیقات برای ترغیب همکاران و دانش آموزان باید مد نظر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار