فولادوند در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران

اصلی‌ترین وظیفه ما در این ایام، پروژه مهر و برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس است

تهران(پانا) - در راستای بازگشایی بهینه مدارس در سال آتی و بررسی آخرین وضعیت ساماندهی نیروها، با حضور فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاونان آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه شورای معاونان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین وظیفه ما در این ایام، پروژه مهر و برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در جلسه شورای معاونین اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه ما در این ایام، پروژه مهر و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در مهر۱۴۰۰ است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در این ایام مثل گذشته با تمام قوا فعالیت خود را ادامه می دهد، ابراز امیدواری کرد با انجام واکسیناسیون فرهنگیان شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری در سال جدید تحصیلی باشیم.

فولادوند ادامه داد: با تکمیل واکسیناسیون کادر اداری نیز شاهد حضور تمامی همکاران اداری در محل کار خود باشیم و در نهایت آرامش و همدلی، آموزش و پرورش را به مسئولان منتخب در دولت جدید تحویل بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از جامعه فرهنگیان شهر تهران اظهار کرد: همکاران فرهنگی، با انگیزه بالا و تلاش های یک ساله خود تداوم تحصیل در زیست بوم جدید را با بالاترین کیفیت رقم زدند و در عرصه برگزاری انتخابات هم با تمام توان در برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات قدم برداشتند.

در این وبینار مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در راستای آخرین بررسی‌های وضعیت نیروی انسانی، فضا و تجهیزات اظهار کرد: تمامی کارگروه‌های تعمیر و تجهیز، کتب درسی و هدایت تحصیلی و حوزه سلامت و بهداشت در مناطق و واحدهای آموزشی می بایست فعال باشند تا با ساماندهی دقیق نیروی انسانی که یکی از کارهای اصولی در پروژه مهر است برای بازگشایی شکوهمند مدارس آماده و مهیا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار