بورسیه سمپوزیوم بین المللی اپیدمیولوژی در بهداشت حرفه‌ای به عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعطا شد

نیشابور(پانا)- بورسیه کمیته برگزاری سمپوزیوم بین المللی اپیدمیولوژی در بهداشت حرفه‌ای به مهرزاد ابراهیم زاده عضو هیئت علمی دانشکده و سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده تعلق گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۴۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بورسیه سمپوزیوم بین المللی اپیدمیولوژی در بهداشت حرفه‌ای به عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعطا شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، سمپوزیوم بین المللی اپیدمیولوژی در بهداشت حرفه ای جزء سه رویداد معتبر در رشته بهداشت حرفه ای و ایمنی کار در سطح جهان می باشد، که بیست و هشتمین دوره آن در شهر مونترال کانادا برگزار می شود. دکتر مهرزاد ابراهیم زاده عضو هیئت علمی گروه بهداشت حرفه ای دانشکده علوم پزشکی نیشابور موفق به کسب بورسیه این رویداد با توجه به ارزیابی کمیته برگزاری شد.

بورسیه با توجه به فعالیت های پژوهشی و بین المللی به افراد معدودی اختصاص می یابد که خوشبختانه سهمیه ٢٠٢١ به عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت اعطا شد. در این سمپوزیم دکتر مهرزاد ابراهیم زاده به ایراد دو سخنرانی را از تاریخ ٢۵ تا ٢٨ اکتبر در پنل های تخصصی می پردازد.

از جمله حامیان این رویداد معتبر انستیتو ملی سرطان امریکا، انستیتو مطالعات سرطان کانادا، کمیته بین المللی بهداشت حرفه ای، انستیتو ملی تحقیقات کانادا، دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه مک گیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار