معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد:

کسب رتبه نخست استانی در جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش‌آموزان

ملارد(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب رتبه برتر استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش‌آموزان پایه نهم شهرستان ملارد در محور دست‌سازه‌ها و راهیابی به مرحله کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نخست استانی در جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش‌آموزان

الهه حیات‌بینی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این رابطه گفت: هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در سال تحصیلی 14000-1399 در حوزه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دروس هفتم، هشتم و نهم متوسطه برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای این جشنواره در اسفندماه سال ۹۹، افزود: طبق اعلام نتایج برگزیدگان استانی این جشنواره توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ۲ دانش‌آموز از شهرستان ملارد حائز رتبه نخست استانی شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: بر این اساس دانش‌آموزان تلاشگر و نخبه حسین آقا براریان و پرهام صفاری، دانش‌آموزان پایه نهم آموزشگاه مهدی مقربی شهرستان ملارد در مرحله استانی محور دست‌سازه‌ها حائز رتبه نخست استانی شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

حیات‌بینی با اشاره به طراحی برنامه کمک آموزشی پایه هشتم متوسطه در نسخه ویندوز و نسخه تحت وب، تصریح کرد: مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی نیز در شهریورماه برگزار و نفرات منتخب این مرحله اعلام خواهند شد‌.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار