هم‌اندیشی دانشگاهیان و کانون زبان ایران

تهران (پانا) - هم‌اندیشی اساتید برجستۀ دانشگاه و کانون زبان ایران در رشته‌های آموزش زبان‌های انگلیسی، فارسی، عربی، فرانسه، آلمانی و روسی و همچنین یادگیری الکترونیکی و جمعی از مدیران و مدرسان این مجموعۀ آموزشی با موضوع پژوهش‌های کاربردی و توسعه بازار کیفیت محور آموزش زبان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هم‌اندیشی دانشگاهیان و کانون زبان ایران

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست مهدی علی اکبرزاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیش از صد تن از اساتید متعهد و برجستۀ مرتبط دانشگاه‌های کشور، سه تن از استادان بین‌المللی ایرانی در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه‌های ترکیه، استرالیا و آمریکا و دو نفر از مدیران طراز اول یادگیری الکترونیکی وزارت علوم حضور دارند.

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه و کانون زبان با سه هدف بررسی چگونگی نظام‌مند کردن همکاری‌های فی مابین دانشگاهیان و کانون زبان ایران، بسط پژوهش‌های کاربردی با رویکرد کمک به شناخت و حل مسائل واقعی آموزش زبان‌های خارجی، راه‌اندازی مدیریت و فرآیند تولید، تحلیل و نشر داده‌های پژوهش‌های کاربردی خاص دوره‌های تحصیلات تکمیلی در کانون برگزار می‌شود.

این نشست قرار است در یک پنل عمومی و چهار پنل تخصصی با موضوعات تربیت معلم، رویکردها و محتوا، یادگیری الکترونیکی و ارزشیابی و توسعۀ بازار کانون زبان برگزار شود.

گفتنی است، نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه و کانون زبان در روز دوشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ به صورت ترکیبی (حضوری-مجازی) برگزار می‌شود.

پخش زنده این مراسم را می‌توانید در صفحۀ اینستاگرام ilinews و صفحۀ آپارت ilichannel مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار