با کاروان ایران در دهمین روز از المپیک 2020 توکیو؛ والیبال روز ایران را تلخ کرد

علیرضا نجاتی حذف شد؛ میرزازاده به رپه شارژ رفت

تهران (پانا) - در دهمین روز از المپیک 2020 توکیو کاروان ایران در دو رشته ورزشی به میدان خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
با کاروان ایران در دهمین روز از المپیک 2020 توکیو؛  والیبال روز ایران را تلخ کرد

دهمین روز از المپیک 2020 توکیو در حالی امروز پیگیری خواهد شد که ایران در دو وزن 60 و 130 کیلوگرم با حضور علیرضا نجاتی در 60 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم نماینده دارد. همچنین تیم ملی والیبال ایران در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از ساعت 15:15 به مصاف ژاپن خواهد رفت.

کشتی فرنگی

60 کیلوگرم

علیرضا نجاتی در اولین مسابقه خود به مصاف آرمن ملکیان از ارمنستان رفت و در حالی که توانست در آخرین ثانیه‌ها بازی 5 بر 2 باخته را تبدیل به تساوی 5 بر 5 کند، به علت قانون جدید مبنی بر 2 امتیازشماری بازنده اعلام شد.

در مرحله بعد اما ملکیان مقابل حریف اوکراینی خود شکست خود تا علیرضا نجاتی شانس حضور در رپه شارژ را از دست بدهد و رسما با المپیک وداع کند.

130 کیلوگرم

امین میرزازاده فرنگی‌کار سنگین وزن ایران در اوین مسابقه خود مین سئوک کیم از کره جنوبی را پیش‌رو داشت و توانست با برتری قاطع 6 بر صفر راهی دور دوم شود.

میرزازاده در این مرحله روبروی میخایین لوپز قهرمان 3 دوره المپیک از کوبا قرار گرفت و با قبول شکست 8 بر صفر تشک را ترک کرد تا او هم مانند علیرضا نجاتی منتظر فینالیست شدن حریفش باشد و در نهایت فینالیست شدن لوپز باعث شد تا میرزاده به رپه شارژ برود.

والیبال

تیم ملی والیبال ایران در اخرین بازی از مرحله گروهی که حکم مرگ و زندگی را داشت مقابل ژاپن قرار گرفت و با نمایشی پر فراز و نشیب تن به شکست 3 بر 2 داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار