اهدای اعضای بدن دانش آموز ناحیه 2 بهارستانی به بیماران نیازمند

تهران(پانا)- متأسفانه باخبر شدیم عسل نوبخت دانش آموز عزیزمان از مدرسه متوسطه اول شهید لطفی ناحیه دو بهارستان به دلیل بد حال شدن ناگهانی و مرگ مغزی دار فانی را وداع گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای اعضای بدن دانش آموز ناحیه 2 بهارستانی به بیماران نیازمند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و به نقل از ناحیه2 بهارستان، عسل نوبخت دانش آموز پایه هفتم که به دلیل مرگ مغزی چند روزی را در کما به سر می برد،متاسفانه پس از تلاش ناکام پزشکان ، روز پنجشنبه 7 مرداد 1400 در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع و دردی جانکاه بر دلها نشاند.

خانواده محترم عسل نوبخت با اهدای اعضای بدن فرزند عزیزشان به بیماران نیازمند، جانی تازه به زندگی چند انسان دیگر بخشیدند.

پیکر این دانش آموز عزیز ، پس از اتمام مراحل اهدای عضو به بیماران نیازمند، روز جمعه ۸مرداد ۱۴۰۰برای همیشه در آرامستان باغ بهشت نسیم شهر، آرامگاه ابدی خود در خاک آرمید.

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،درگذشت این دانش آموز عزیز را که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نمود و هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند است، به خانواده محترمشان و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحومه مغفوره و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترمشان و بازماندگان خواستارست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار