آغاز واکسیناسیون فرهنگیان استان گیلان

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت طرح واکسیناسیون فرهنگیان از امروز ( 9 مرداد ) آغاز شده و تا 25 شهریور 1400 ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون فرهنگیان استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به ضرورت بازگشایی ایمن مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در سال آینده اظهار کرد: طرح واکسیناسیون حدود 40 هزار معلم رسمی و غیررسمی از امروز آغاز شده که برای تسریع این روند، 36 مدرسه به واکسیناسیون معلمان اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند تزریق واکسن خاطرنشان کرد: در این راستا در شهرهای بزرگ دو مرکز، در شهرهای کم جمعیت یک مرکز و در شهر رشت هم 4 مرکز برای واکسیناسیون معلمان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان درباره نحوه مراجعه فرهنگیان به مراکز تزریق واکسن کرونا گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، فرهنگیان می توانند طبق نوبت دهی که از طرف ادارات آموزش و پرورش مناطق استان تعیین شده، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رحمتی خاطرنشان کرد: علاوه بر معلمان رسمی، معلمان غیر رسمی و سرباز معلمان که مشخصاتشان در سامانه وجود ندارد می توانند پس از تأیید ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار