افزایش پروژه‌‍‌های گردشگری و ورزشی در راستای رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل با اشاره به افزایش تعداد پروژه های گردشگری و ورزشی شهرستان گرمی، این اقدامات را در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان و رونق اقتصادی منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش پروژه‌‍‌های گردشگری و ورزشی  در راستای رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در شهرستان گرمی تصریح کرد:اجرای پروژه های گردشگری در این شهرستان هم در خدمت رسانی به مسافران ورودی از بیله سوار و مسافران و گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است.

او افزود: گرمی از لحاظ گردشگری رشد قابل توجهی داشته که اجرای طرح گردشگری و رینگ پیاده روی دریاچه گیلارلو از جمله آن است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: طرح گردشگری گیلارلو در حال اتمام رینگ پیاده روی دور دریاچه بوده و عملیات اجرایی هتل سه ستاره نیز در آن شروع شده است.

بهنام جو بیان کرد: موزه شهرستان گرمی هم افتتاح شده که برای آموزش جوانان و استفاده مسافران فعالیت می کند.

او به افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: این زمین با همکاری دستگاه‌های مختلف و اختصاص اعتبارات اجرا شده که موجب شادی و نشاط فرزندان این شهرستان شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: تکمیل استادیوم و افزایش جایگاه تماشاچیان تا جایی‌که امکان توسعه دارد، در برنامه قرار دارد.

بهنام جو افزود: با توجه به نیاز بالای اعتباری تلاش می شود علاوه بر فضای روباز، فضای سرپوشیده نیز تا حد امکان افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار