هر جوان ایرانی، یک استعداد

تهران( پانا)- جشنواره آذرخش جوانان به‌همت کمیته فرهنگی و هنری و اجتماعی شهر تهران با هدف گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و استعدادیابی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف آغاز به‌کار کرده‌است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هر جوان ایرانی، یک استعداد

سارینا نصیری؛ دبیر جشنواره آذرخش جوان، عنوان کرد: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و استعدادیابی دانش آموزان در زمینه‌های مختلف هنری، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها و به‌کارگیری جوانان با استعداد در عرصه‌های مختلف برگزار و با شعار «هر جوان ایرانی یک استعداد» و «جوانان ایران توانمندند» فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت در اولین دوره این جشنواره برای دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی آزاد بوده و مهلت ارسال آثار تا ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ است. در پایان جشنواره نیز ضمن تقدیر از برگزیدگان، در عرصه های مختلف با آن ها همکاری می شود.

همچنین برگزاری این جشنواره به صورت مجازی است و اختتامیه آن با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط کرونایی به صورت حضوری انجام می‌شود.

جشنواره آذرخش جوان در بخش های ساز و موسیقی، هنرهای تجسمی، عکاسی، نقالی، نویسندگی، هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، خوانندگی (ویژه پسران) برگزار می شود.

دبیران جشنواره سارینا نصیری و هانیه آقایی و هیئت داوران: حسین پاریاس؛ داور بخش عکاسی، متین رضوانی پور؛ داور بخش خوانندگی، پریسا امیری؛ داور بخش دوبله، سیمین قناتی؛ داور بخش هنرهای تجسمی، کبری بابایی داور؛ بخش نویسندگی، مینو آقایی نژاد؛ داور ناظر، زهرا طالبی؛ داور بخش ساز و موسیقی، بهاره میرزاپور؛ داور بخش نقالی و بخش هنرهای نمایشی و محبوبه عزیزی؛ داور بخش هنرهای آوا به جز دوبله هستند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بستر شاد و ایتا به آیدی Azrkhsh_javanan@ ارسال کرده و برای اطلاع بیشتر از جشنواره کانال رسمی این جشنواره را به آیدی https://eitaa.com/festival_Azarakhsh_Javanan در پیام رسان ایتا دنبال کنند.


خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار