۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه خط دوم راه آهن زنجان- قزوین هزینه شد

زنجان (پانا)- استاندار زنجان خبر داد در ۱۰ماه اخیر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۴۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیارد تومان برای پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین هزینه و این میزان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تزریق شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه خط دوم راه آهن زنجان- قزوین هزینه شد

فتح اله حقیقی شامگاه پنجشنبه با افتتاح ۱۰۶ کیلومتر از پروژه ۲ خطه راه آهن زنجان به قزوین عنوان کرد: طول پروژه ای که از سال ‭‭‭‭‭۱۳۸۳‬‬‬‬‬ تعریف شده ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۴‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر است.

وی تاکید کرد: از تیرماه سال ۹۹ که معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان زنجان سفر کردند، تلاش بسیار زیادی شد تا این پروژه به بهره برداری کامل برسد.
استاندار زنجان گفت: ‭‭‭‭‭۱۰۶‬‬‬‬‬ کیلومتر از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۴‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر این پروژه افتتاح شد و زیرسازی ۳۸ کیلومتر باقی مانده نیز انجام شده است.
حقیقی اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز برای این بخش خریداری شده و در زمان حاضر در دست اجرا است.
وی ادامه داد: در سفر هفته گذشته معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان زنجان، ‭‭‭‭‭۱۰۰‬‬‬‬‬ میلیارد تومان دیگر برای اجرای این پروژه تزریق شد.
استاندار زنجان گفت: ۳۸ کیلومتر در دست احداث نیز به زودی وارد شبکه ریلی کشور می شود.
حقیقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پروژه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال ۸۳ بود، به عنوان سرباز این مقام، وظیفه خود می دانستیم تا این پروژه را به پایان برسانیم.
وی تاکید کرد: یکی از مزایای مهم اجرای این پروژه علاوه بر اینکه یکی از بسترهای لازم برای مرکز لجستیک و پشتوانه شمال‌غرب زنجان محسوب می‌شود، افزایش ۲ برابری ظرفیت بار ریلی این منطقه را نیز ایجاد می‌کند.
استاندار زنجان افزود: با افتتاح این خط راه آهن زمان سفر زنجانی ها به تهران نیز یک ساعت کاهش می یابد و لیاقت مردم این استان بیشتر از این پروژه ها است که امید داریم پروژه ها و طرح های دیگر از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و واحدهای تولیدی را به بهره برداری رسانده و به هموطنان تقدیم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار