از پیشکسوتان ورزش دانش‌آموزی منطقه کاکی تجلیل شد

بوشهر(پانا)- با حضور رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از پیشکسوتان ورزش دانش‌آموزی منطقه کاکی تجلیل شد. 

کد مطلب: ۱۲۰۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
از پیشکسوتان ورزش دانش‌آموزی منطقه کاکی تجلیل شد

به مناسبت عید غدیر با حضور رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان در سالن شهید آوینی کانون فرهنگی، تربیتی باقرالعلوم شهر کاکی با حضور تعدادی از مسئولین شهر کاکی از پیشکسوتان ورزش دانش آموزی منطقه کاکی تجلیل شد.
در این برنامه که با خلاقیت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه کاکی طراحی شده بود از معلمان سالهای دور ورزش در منطقه به زیبایی هر چه تمام تر تجلیل شد.

در این برنامه معلمان پیشکسوت به بیان خاطره از دوران معلمی خود پرداختند.
این برنامه از طریق کانال شاد اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به شکل زنده پخش شد.
در بخشی از این برنامه یاد و خاطره تعدادی از همکاران ورزشی منطقه که در قید حیات نیستند و به دیار باقی شتافتند گرامی داشته شد. به ویژه معلم اخلاق و اسطوره ورزش در منطقه کاکی مرحوم حاج احمد زارعی نیز با حضور فرزند برومند ایشان که از ورزشکاران مشهور منطقه کاکی در رشته والیبال نیز است که سابقه قهرمانی این رشته در سطح کشور و عضویت در تیم ملی دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نیز دارد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار