برگزاری اولین کارگاه جشنواره ادبی ˝یار و یادگار ˝ در خمین

خبرگزاری پانا: اولین کارگاه جشنواره ادبی ˝یار و یادگار˝ با حضور اساتید برجسته ی کشوری، شاعران و نویسندگان شهرهای خمین، محلات، دلیجان در بیت قدیمی امام خمینی (ره ) شهرستان خمین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

د بیر جشنواره ی کشوری ادبی یار و یادگار در حاشیه برگزاری این کارگاه و در گفتگو با خبرنگار پانا، گفت: این جشنواره برای هفتمین سال متوالی در تهران برگزار شده است که در حال حاضر و برای اولین بار کارگاه آن دربیت امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار شد.

حمید هنرجو افزود: جشنواره یار و یادگار به بررسی اندیشه ها، نظرات، بیانات، یادگارها و خانواده امام راحل می پردازد چرا که امام خمینی(ره) قله ای در تاریخ معاصر و متعلق به همه ی دوران ها، عصرها و نسل هاست.

وی ادامه داد: مهمترین ره آورد این جشنواره شناساندن اندیشه ها و بینش های عقیدتی و سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی است چراکه دنیا به این شناختها و تحولات نیاز دارد.

دبیر جشنواره ی ادبی یار و یادگار خاطرنشان ساخت: این جشنواره در قالب های شعر، داستان، مقاله، نثر ادبی، وبلاگ نویسی و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

هنرجو با اشاره به اینکه جشنواره یار و یادگاردر اردیبهشت ماه سالجاری افتتاخ شده است بیان کرد: این جشنواره تا پایان شهوریور ادامه دارد و اختتامیه آن نیز در آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار