آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

تهران (پانا) - بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران روز شنبه 9 مردادماه در محل موزه هنرهای معاصر به صورت مجازی افتتاح می شود.

کد مطلب: ۱۲۰۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار  بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق زاده با حضور ۱۵۰ هنرمند جوان از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گفته رضوان صادق زاده، این دوره از جشنواره نیز به دلیل پاندمی کرونا مانند سال گذشته به صورت آنلاین و با حضور استادان کارگاه‌ها در موزه هنرهای معاصر روز شنبه افتتاح می‌شود و از روز یکشنبه ۱۰ مرداد تا ۱۲ مرداد کارگاه‌های آنلاین برپا خواهد بود.

دبیر بیست و هشتمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان همچنین گفت: در این دوره از جشنواره ۷۲۴ هنرمند با ۴۵۷۸ اثر از ۳۰ استان در جشنواره شرکت کردند که از این تعداد ۴۹۶ خانم و ۲۲۸ نفر هم آقا بودند. بعد از برگزاری مجازی جلسات انتخاب هنرمندان برای شرکت در کارگاه‌های جشنواره، در نهایت ۱۵۰ هنرمند در ده رشته؛ نقاشی (۲۱ نفر)، عکاسی (۱۹ نفر)، طراحی (۱۶ نفر)، ارتباطات تصویری (گرافیک) (۱۸ نفر) تصویر سازی (۱۶ نفر)، خوشنویسی (۱۶ نفر)، نگارگری (۱۴ نفر)، مجسمه (۱۲ نفر)، کاریکاتور (۱۰ نفر) و هنرهای جدید (۸ نفر)، پذیرفته شدند.

صادق زاده در ادامه اسامی استادهای کارگاه‌های جشنواره را اعلام و بیان کرد: استادان کارگاه‌های جشنواره هم عبارتند از: مریم کهوند (گرافیک) مانلی منوچهری (تصویرسازی) روح الله شمسی زاده (مجسمه) احمد مازادی (خوشنویسی) محمد خلیلی (طراحی) بهنام صدیقی (عکاسی) محمدرضا دوست محمدی (کاریکاتور) سعید روانبخش (نقاشی) صدیقه احمدی باصیری (نگارگری) و آزاده گنجه (هنرهای جدید).

بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با ریاست هادی مظفری، دبیری رضوان صادق زاده و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده از ۹ تا ۱۵ مردادماه به صورت مجازی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار