برگزاری نمایشگاه گروهی چند رسانه‌ای «ترامپ»

تهران (پانا) - اولین نمایشگاه آنلاین گروهی چندرسانه‌ای بر بستر رمز داده (NFT) در ایران با عنوان «ترامپ» از یکشنبه سوم مردادماه در گالری دنا آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه گروهی چند رسانه‌ای «ترامپ»

اولین نمایشگاه کیوریتوریال ان‌اف‌تی در ایران با عنوان «ترامپ» توسط گالری دنا از یکشنبه سوم مردادماه 1400 برگزار شده است.

در این نمایشگاه 8 هنرمند متشکل از اونیش امین‌الهی، حمید جانی‌پور، مهردخت دارابی، زروان روح‌بخشان، محمد شمس، صبا طبخی، نرگس مرندی و سینا یعقوبی، با محوریت قراردادن «دونالد جان ترامپ»، رفتار و شخصیت فردی او، جمهوریت و دموکراسی، شبکه‌های اجتماعی، سیمپسون‌ها، قدرت نوظهور چین و تیترهای مطبوعاتی مرتبط با ترامپ، در قالب هنر دیجیتال‌ به تولید اثر پرداختند.

این آثار برای اولین بار در پلتفرم اوپن‌سی به صورت ان‌اف‌تی به نمایش درمی‌آیند.

در متن استیتمنت نمایشگاه «ترامپ» آمده است: «دونالد جان ترامپ را کمتر کسی در جهان نمی‌شناسد!
از منظر ما، او که چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا است، حاصل نوعی از تفکر بشر و زاییده شکلی از دموکراسی است که در ترکیب با رسانه‌های‌ اجتماعی‌ مجازی، توان به‌وجود آوردن چنین پدیده‌ای را دارند. این نمایشگاه گالری‌ دنا که اولین نمایشگاه کیوریتوریال ان‌اف‌تی در ایران محسوب می‌شود، در قالب هنر دیجیتال‌ و در رسانه‌های مجازی، وب‌سایت‌های مختلف و در پلتفرم اوپن‌سی به صورت ان‌اف‌تی به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه حاصل کار ۸ هنرمند ایرانی است که تلاش کرده‌اند وجوه متفاوتی از ترامپ را به‌ نمایش بگذارند.»

برگزارکننده این نمایشگاه گالری دنا به مدیریت فرانک احمدزاده و فرهنگ پارسی‌کیا مدیریت فنی است و مدیریت هنری نمایشگاه نیز استودیو پارسی برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار