در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور عنوان شد:

وجود نیروی انسانی کارآمد لازمه ارتقای کیفیت آموزش مجازی است

ارومیه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش پیرانشهر گفت لازمه ارتقای کیفیت آموزش مجازی در بستر شاد، وجود نیروی انسانی کارآمد و حرفه‌ای است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وجود نیروی انسانی کارآمد لازمه ارتقای کیفیت آموزش مجازی است

پیشدار در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا اظهار کرد:«لازمه ارتقای کیفیت آموزش مجازی در بستر شاد، وجود نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مقوله صلاحیت حرفه ای معلمان در حوزه آموزش الکترونیکی کمتر مورد توجه بوده از این رو پیشنهاد می‌شود که از طریق آموزش های حضوری، ورکشاپ ها و... معلمان با این حوزه بیشتر آشنا شوند و بصورت کارگاهی موارد لازم تمرین و آموزش داده شوند.»

وی اظهار کرد:«دسترسی برابر همه دانش آموزان به خدمات آموزشی و پرورشی(فضای آموزشی، نیروی انسانی، تجهیزات و...)از مهمترین شاخص های تحقق عدالت آموزشی است.»

پیشدار گفت:«با توجه به کمبود این شاخص ها در سطح شهرستان توجه ویژه به مقوله های صدرالذکر ضروری است. در ایام کرونایی نیز در جهت تحقق عدالت آموزشی، بسته های آموزشی شامل فیلم آموزشی، پادکست، جزوات و.. بصورت پکیج تهیه و در اختیار تمامی دانش آموزان به ویژه مدارس روستایی قرار گرفت.»

مدیر اموزش و پرورش پیرانشهر بیان کرد:«رویکرد تمام ساحتی به گونه ای است که تمامی مولفه های آموزشی و پرورشی فراگیران را در طی ۱۲ سال تحصیلی مدنظر قرار می دهد.»

وی ادامه داد:« از این رو "حیات طیبه" بعنوان هدف غایی تعلیم و تربیت را محقق می‌کند. نظام تعلیم و تربیت در این راستا می بایست بسترهای اجرایی این مقوله از حیث نیروی انسانی کارا، برنامه های اثربخش، مدیریت آموزشی کارآمد و... را برنامه ریزی و آماده سازی کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار