ضرورت فعالیت موسسات مردم‌نهاد در راستای فرهنگ سازی صحیح مصرف بهینه آب

کرمانشاه(پانا)- مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی تشکل‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد شهرستان اسلام آباد غرب بر ضرورت فعالیت موسسات مردم‌نهاد در راستای فرهنگ‌سازی صحیح مصرف بهینه آب تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت فعالیت موسسات مردم‌نهاد در راستای فرهنگ سازی صحیح مصرف بهینه آب

در این نشست که با حضور مدیر روابط عمومی آبفا استان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان و جمعی از سمن‌های فعال شهرستان اسلام آباد غرب و با هدف ایجاد تعامل سازنده و ارائه راهکارهای مفید جهت فعالیت گروه‌های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب برگزار شد، مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان با تاکید بر ضرورت فعالیت نهادهای مردمی در فرهنگ سازی صحیح مصرف بهینه آب افزود: کاهش سطح منابع تامین آب و ایجاد تنش آبی در استان موجب شده است که بحث فرهنگ صحیح مصرف بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: می توان از ظرفیت و پتانسیل سمن های فعال در زمینه ترغیب مشترکین گرامی به مصرف بهینه و تغییر و اصلاح رفتار مصرفی آنان و دیگر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شرکت استفاده کرد.

در ادامه موسسات مردم نهاد ضمن قدردانی از مدیر روابط عمومی آبفا استان و مدیر شهرستان به بیان مسائل و مشکلات موجود و ارائه نظرات و پیشنهادات در این زمینه پرداخته و آمادگی خود را در جهت اقدامات پیشگیرانه و برنامه های آموزشی و ترویجی شرکت آبفا اعلام کردند.

در این نشست مباحثی از جمله آموزشهای همگانی، استفاده از ظرفیت دهیاری ها در بحث ترویج فرهنگ مصرف بهینه، تصفیه خانه فاضلاب شهر و حریم سراب شرف آباد مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار