جزئیات هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم تشریح شد

کرمان(پانا) - جزییات هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم توسط رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان در برنامه زنده خانواده سیمای مرکز کرمان با نام «زندگی زیباست» تشریح شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم تشریح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید منصور مرتضوی گفت: فرم های هدایت تحصیلی به صورت منطقه ای محاسبه و صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: امکان انتقال نمرات از سامانه سیدا به دانا ایجاد شده و نقص احتمالی در پورتال همگام، برطرف شده است.

رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به مدیران مدارس متوسطه دوم گفت: اگر هدایت تحصیلی فرایند صحیح خود را به خوبی طی کند، در پایه دهم تغییر رشته تحصیلی و در پایه یازدهم تغییر شاخه تحصیلی کمتری خواهیم داشت و این موضوع از هدررفت انرژی جلوگیری می کند.

مرتضوی خطاب به والدین گفت: رشته های هاشور خورده در فرم ۷ یعنی حد نصاب علمی و کف نمره احراز نشده و اولویت ها بر اساس علاقه و ظرفیت رشته است، والدین به جای دانش آموز انتخاب رشته نکنند و مسئولیت پذیری را در فرزندانشان تقویت کنند.

وی این اطمینان را به والدین داد که ثبت نام بر اساس اولویت فرم شماره ۷ است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی pada.medu.ir مراجعه کنند و در کانالhttps://shad.ir/bankeEtelaateTahsili_shoghli در شبکه شاد عضو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار