چگونگی برگزاری مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان

تهران (پانا) - با امضای معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی شیوه‌نامه اجرایی مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی برگزاری مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، اجرای مسابقات ورزشی، به‌ویژه در خصوص دانش آموزان بانیازهای ویژه کارکردهای بسیار مناسبی درپی دارد. از کمک به توسعۀ ورزش در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه گرفته تا تمرین مهارت‌های زندگی، ارتقای آمادگی جسمانی را می‌توان در زمره آثار مثبت این برنامه برشمرد.

با توجه به مطالبۀ به حق دانش آموزانی که در ردۀ سنی برگزاری مسابقات قرار دارند، درک اهمیت این برنامه‌ها از جانب سازمان و لزوم برنامه ریزی مطلوب جهت دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده به منظور ارتقاء سطح سلامت جسمی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان استثنایی در فعالیت‌های ورزشی، مسابقاتی برای گروه‌های مختلف تحت پوشش به صورت غیرحضوری و با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی گردیده است.

همچنین جایگاه مسابقات ورزشی کارکنان و آثار مثبت آن در افزایش انگیزه و در نهایت ارتقای کارایی سازمان‌ها، مورد تایید تمامی مطالعات علمی است.

بر اساس این شیوه نامه مسابقات ورزشی کارکنان آموزش‌وپرورش استثنایی در رشته شطرنج و دانش آموزان با نیازهای ویژه در رشته‌های مختلف ورزشی در تابستان سال جاری به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

دریافت متن کامل شیوه نامه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار