رخشانی‌مهر در دیدار با خیرین حقوقی مطرح کرد؛

آغاز توزیع اعتبارات ساخت مدارس در سال ۱۴۰۰ بین استان‌ها

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با «حمیدرضا شاه‌حسینی» خیّر مدرسه‌ساز و دست اندرکاران موسسه خیریه «نیک گامان جمشید» ضمن تقدیر از فعالیت‌های آنان گفت مشارکت سازنده خیرین موجب رشد جریان مدرسه‌سازی در کشور شده‌است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع اعتبارات ساخت مدارس در سال ۱۴۰۰ بین استان‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر امروز دوشنبه 21 تیرماه به پاس قدردانی از زحمات خیرین مدرسه‌ساز ابتدا در محل دفتر «حمیدرضا شاه حسینی» خیر نیکوکار و نائب رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حضور یافت و پس از آن با مدیران و دست اندرکاران موسسه خیریه «نیک گامان جمشید» به دیدار و گفت و گو پرداخت.

وی در دیدار با «حمیدرضا شاه حسینی» ضمن تمجید از فعالیت‌های ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز در کشور، گفت: مهمترین بُعد کار سازمان نوسازی مدارس افزون بر احداث و تامین فضاهای آموزشی، وجه خیّری است که به فعالیت های عمرانی ما نیز رونق و برکت داده‌است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تجربه بیش از سه سال حضور خود در این سازمان و مراودات با خیرین مدرسه ساز آنها را انسان‌هایی صادق، پاکدل و سخاوتمند دانست که با خلوص نیت و شوقی وصف نشدنی در ساخت آینده کودکان و نوجوانان این سرزمین مشارکت دارند.

رخشانی مهر نقش خیرین مدرسه ساز را در سلامت کاری و ارتقای فعالیت‌های مجموعه نوسازی مدارس کشور بسیار تاثیرگذار برشمرد و افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حجم کاری بالا و گردش مالی بیش از 10 هزار میلیارد تومان در سال بادقت و حساسیت ویژه‌ای به انجام وظایف خود می پردازد و به حمدالله مشکلی از این بابت نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال 1396 و زمان تصدی مسئولیت سازمان نوسازی مدارس کشور هیچ اعتباری به این سازمان تخصیص داده نشده بود،تصریح کرد: در سه سال گذشته تخصیص صد در صدی داشتیم و با گذشت سه ماه از آغاز سال جاری، 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سازمان نوسازی مدارس کشور تخصیص یافت که در حال توزیع بین استان‌هاست.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین با حضور در موسسه خیریه «نیک گامان جمشید» با تقدیر از فعالان این نهاد خیریه بیان داشت: موسسه نیک گامان جمشید مجموعه ای با نشاط و پویاست که با فعالیت های منسجم و گسترده خود توانسته اعتمادسازی خوبی را در جذب کمک‌های نیکوکاران داخل و خارج از کشور و ارائه فعالیت‌های عام المنفعه شکل دهد.

رخشانی‌مهر با اشاره به عملکرد خوب این موسسه در حوزه مدرسه‌سازی ارتباط سازنده خیرین حقیقی و حقوقی با جامعه خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور را عامل مهمی در گسترش مشارکت ها و به تبع آن رشد جریان مدرسه سازی در سال های اخیر دانست و یادآور شد این فضای مثبت را باید حفظ کرده و توسعه دهیم..

خیرین نیک اندیش نیز در این دیدارها با تقدیر از فعالیت های سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیریت و عملکرد خوب رخشانی‌مهر را موجب تحول در مدرسه سازی دانسته و خلاقیت او را در پیشگام نمودن خیرین به‌منظور ارتباط و جلب اعتماد نهادهای فرادستی و سازمان برنامه وبودجه عامل افزایش اعتبارات مدرسه ‌سازی برشمردند.

گفتنی است در این دیدارها، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی مدارس نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار