آمار عجیب مرد شماره یک استقلال مقابل پرسپولیس؛ از حسرت کلین‌شیت تا تجربه شش‌تایی شدن

تهران (پانا) - سرمربی جوان استقلال تصمیم خود درباره دروازه این تیم را در دربی شماره 96 گرفته و بعید به نظر می‌رسد این تصمیم تغییر کند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آمار عجیب مرد شماره یک استقلال مقابل پرسپولیس؛ از حسرت کلین‌شیت تا تجربه شش‌تایی شدن

هر چند در ابتدای حضور فرهاد مجیدی در استقلال، محمد رشید مظاهری مرد مورد اطمینان سرمربی جوان آبی‌ها برای دروازه این تیم بود اما به نظر می‌رسد مرور زمان نظر مجیدی را تغییر داده است.

رشید مظاهری در دربی شماره 95 برای آخرین بار درون دروزاه استقلال ایستاد، دیداری که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و پس از آن مظاهری که مانند رقیبش در استقلال تیم ملی را هم از دست داده بود، تبدیل به بازیکن نیمکت‌نشین شد و از دربی 95 تا به امروز استقلال در 7 بازی به میدان رفته که در تمام آنها سید حسین حسینی مرد شماره یک بوده و عملکرد خوبی هم داشته است.

سید حسین حسینی در 7 بازی گذشته استقلال تنها دو بار دروزاه‌اش باز شده (مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی و در جدال با تراکتور تبریز) و همین عملکرد باعث شده است تا فرهاد مجیدی فعلا قصد تغییر در دروازه تیمش را نداشته باشد و همچنان رشید مظاهری نیمکت‌نشین باشد و در دربی هم کاپیتان دوم استقلالی‌ها کار حفاظت از دروازه تیمش را بر عهده بگیرد.

حسینی تا به امروز در مجموع 6 بار مقابل پرسپولیس به میدان رفته که 4 بازی آن در دربی تهران بوده و حاصل این بازی‌ها یک برد در ضربات پنالتی، یک تساوی و 2 باخت بوده و در این بازی‌ها 6 بار هم دروازه‌اش باز شده است؛ به عبارت دیگر سید حسین حسینی هیچ وقت نتوانسته طعم برد در 90 دقیقه دربی را به عنوان بازیکن بچشد.

این گلر 29 ساله 2 بار دیگر هم مقابل پرسپولیس با پیراهن تیم‌های دیگر قرار گرفته که هر 2 بازی با شکست همراه بود. اولین حضور سید حسین حسینی مقابل پرسپولیس یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی فوتبالی او بوده است. دهم آبان 1391 در حالی که حسینی تنها 20 سال سن داشت، درون دروازه پیکان قرار گرفت و با شکست تحقیر‌آمیز 6 بر صفر زمین را ترک کرد.

دومین حضور او مقابل پرسپولیس هم به زمان حضورش در ملوان برای سپری کردن خدمت سربازی برمی‌گردد که تن به شکست 2 بر یک داد. به عبارت دیگر او در 6 بازی که مقابل پرسپولیس انجام داده هیچ وقت در وقت قانونی برنده نبوده است. یکبار در پنالتی به برد رسیده، یکبار تن به تساوی داده و 4 بار باخته و 14 گل خورده است و هیچ وقت نتوانسته مقابل پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار