رییس سازمان دانش آموزی استان قزوین:

ورزش در جهان به صورت جدی مطرح و از جهات مختلف دارای اهمیت است

قزوین(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی استان قزوین درنشست قطبی مجلس دانش آموزی گفت ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدی مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ورزش در جهان به صورت جدی مطرح و از جهات مختلف دارای اهمیت است

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین، درنشست قطبی مجلس دانش آموزی بر ضرورت استفاده از ورزش برای تامین سلامت همه جانبه دانش آموزان، تاکید کرد: ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدّی مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت است.

جبارحسنعلی پور در ادامه اظهار کرد: ورزش و ورزش کردن طی سالیان طولانی از قالب یک تفریح و سرگرمی به قالب یک حرفه و فعالیت درآمده است و تعداد بیشماری از ورزشکاران حرفه‌ای در سراسر جهان از طریق ورزش به ثروت و زندگی رسیده اند. این یکی دیگر از خصوصیات ورزش به شمار می‌آید.

مهرسا قربانی، نماینده مجلس دانش آموزی استان قزوین، طی سخنانی در نشست کمیسیون ورزش و سلامت قطب یک مجلس، با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های استان قزوین در زمینه تامین سلامت جسمانی دانش آموزان اظهار کرد: ورزش کردن در دنیای امروز که تکنولوژی های کامپیوتری جدید، زمان زیادی از وقت ما را می گیرند و فعالیت بدنی ما را کمتر می کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما در بیشتر مواقع، ما از اهمیت فعالیت بدنی غافل می شویم. حتی گاهی متاسفانه ورزش در مدارس هم نادیده گرفته می شود و زنگ ورزش حذف می شود یا تبدیل به زمانی برای جبران عقب افتادگی درس های دیگر می شود.

او ادامه داد: ورزش و فعالیت بدنی برای جلوگیری از اضافه وزن، بی خوابی، استرس و... مفید و موثر است و حتی تاثیر ورزش در یادگیری و بهبود عملکرد در مدرسه هم برای پژوهشگران اثبات شده است.

نماینده مجلس دانش آموزی قزوین در پایان از دست اندرکاران و عوامل اجرایی این نشست تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد این جلسات تداوم داشته باشد تا بتوانند با تبادل اطلاعات مابین نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور در بهبود و پیشرفت اهداف سازمان موثر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار