استاندار قزوین تاکید کرد:

ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم جشن عروسی، ترحیم و دورهمی در قزوین

قزوین(پانا)- استاندار قزوین تاکید کرد همچنان برگزاری هر گونه مراسم جشن عروسی، ترحیم و دورهمی در استان ممنوع است تا پیک جدید بیماری در استان ایجاد نشود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم جشن عروسی، ترحیم و دورهمی در قزوین

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری استان قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان، اصناف و بازاریان، فرمانداران، مدیران بحران و دستگاه‌های اجرایی و رسانه ها که کمک کردند تا استان دچار بحران بیشتر نشود سپاسگزاریم و امیدواریم با تداوم همکاری‌ها بتوانیم این ویروس را مهار کنیم.
وی اضافه کرد: در مجموع قزوین وضعیت بهتری از استانهای دیگر داشت و اگر رعایت پروتکلها همچنان جدی باشد می توانیم از پیک های بیماری عبور کنیم.
استاندار قزوین گفت: برای ما از دست دادن حتی یک نفر بسیار دردآور و غم انگیز است اما این ویروس به گونه ای است که با سهل انگاری و بی تفاوتی خطرناک شده و با رعایت پروتکل ها کنترل می شود.

جمالی‌پور بیان کرد: با ورود ویروس جدید دلتا امروز کشور دچار پیک جدید می شود و ما هم در آستانه موج جدید این بیماری هستیم و از مردم درخواست می کنیم برای سلامت خود و دیگران همچنان خطر این ویروس را جدی بگیرند و سهل انگاری و عادی انگاری نکنند.
وی اظهار کرد: اگر تدبیر و مدیریت نکنیم با شرایط سخت تری مواجه می شویم، بنابراین در این شرایط نیازمند هوشیاری، دقت، تدبیر و رعایت بیشتر پروتکل ها هستیم.

استاندار قزوین یادآور شد: نباید رنگ بندی‌ها ما را از رعایت پروتکل ها غافل کند و ما تا زمانی که حتی یک مبتلا داریم باید تدبیر کنیم و همه ظرفیتها را برای پیشگیری بکار ببندیم.

جمالی پور تصریح کرد: از فرمانداران درخواست می کنیم با تلاش مضاعف و تدبیر، مسائل را حل کنند و چون سرعت انتشار ویروس بالاست در شهرستانها نسبت به هر تجمعی حساس باشند و مانع برگزاری دورهمی شوند.

استاندار قزوین گفت: همچنان برگزاری هر گونه مراسم جشن عروسی، ترحیم و دورهمی در استان ممنوع است تا وارد پیک جدید بیماری نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار