واکنش معزی به تخریب وزیر نیرو: از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد

تهران (پانا) - معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رئیس‌جمهوری نوشت بحران قطعی برق، مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی است. وزیر نیرو چهره‌ معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ است، از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش معزی به تخریب وزیر نیرو: از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد

علیرضا معزی در توئیتی نوشت:

«بحران قطعی برق، مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی است تغییرات پرشتاب اقلیمی و همچنین شرایط تحریمی فرساینده و اقتضائاتش، تولید برق را دچار معضل کرده و بی‌گمان باید فروتنانه عذرخواه شهروندان برای وضعیت غیرقابل قبول چند روز گذشته بود آن چنان که رییس‌ جمهوری و وزیر از مردم عذرخواهی کردند.

ساده‌سازی مسائل، منحرف ساختن افکار عمومی، فروکاستن بحران به مدیریت اشخاص، خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی‌های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزیی از راه حل نیست و فقط می‌تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای باقیمانده برای انتقام‌گیری بیشتر باشد.

سال‌ها مدیریت ارشد در وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل از رضا اردکانیان چهره‌ معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته است از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار