آئین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت مدارس چهاردانگه برگزار شد

چهاردانگه (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه از افتتاح مجازی ۳۰ پایگاه فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان در منطقه چهاردانگه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت مدارس چهاردانگه برگزار شد

علی محمد مزیدلو، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه بیان کرد: ۳۰ پایگاه تابستانی برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان را در تابستان 1400با توجه به شرایط و وضعیت منطقه که با ویروس منحوس کرونا مواجه شده است، به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی شبکه شاد (مجازی) آغاز خواهند کرد.

او گفت: همه مدیران و عوامل اجرایی مدارس مجری پایگاه‌های تابستانی می‌توانند از تمام ظرفیت‌های لازم جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان براساس پنج محور، مهارت‌های ارتباطی (معرفتی، هویتی و بصیرتی) مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی، هنری، مهارت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت، استفاده کرده و فضای پرنشاط و جذاب را با اجرای برنامه‌های متنوع در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان فراهم کنند.

این مراسم با حضور مسعود پوری رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، کارشناسان و تعدادی از مدیران مدارس مجری پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در کانون فرهنگی، تربیتی ایثار منطقه برگزار شد.

خبرنگار: امیر غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار