رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش شهر تهران خبر داد:

استفاده از سامانه الکترونیکی نظارت بر سرویس مدارس شهر تهران

تهران(پانا) - در دومین جلسه کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش‌آموزی شهر تهران که با حضور نمایندگان سازمان تاکسیرانی، نماینده شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد؛ موارد نظارت بر سرویس حمل و نقل توسط سازمان دانش‌آموزی و همچنین استفاده از سامانه الکترونیکی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از سامانه الکترونیکی نظارت بر سرویس مدارس شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سیدصدرا خوش مقدم؛رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان تهران در دومین جلسه کارگروه ماده ۱۸حمل و نقل دانش‌آموزی شهر تهران که با حضور نمایندگان سازمان تاکسیرانی، نماینده شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت های اعضای کارگروه اعلام کرد: با توجه به استعلام شفاهی صورت گرفته از دفتر انجمن وزارت متبوع مبنی بر بازگشایی مدارس در مهرماه برنامه ریزی ها باید منظم و مطابق برنامه زمانبندی پیش برود تا سرویس حمل و نقل در ابتدای مهرماه آماده خدمات دهی به خانواده های متقاضی سرویس حمل و نقل دانش آموزی باشد.

وی در خصوص استفاده از سامانه الکترونیکی نظارت بر سرویس مدارس خبر داد و افزود: مقرر شد امر نظارت بر سرویس حمل ونقل به سازمان دانش آموزی واگذار شود.

در ادامه جلسه فرهانی، معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران به فعالیت های این سازمان در شناسایی و بررسی صلاحیت پیمانکاران و رانندگان اشاره کرده و مقرر شد سازمان تاکسیرانی نسبت به فراخوان، بررسی صلاحیت و معرفی پیمانکاران به آموزش و پرورش تا پانزدهم مرداد ماه اقدام کند.

نجار، رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش شهر تهران گزارشی از تعداد پیمانکاران تایید شده تاکسیرانی و آموزش و پرورش که اسامی آنها در سامانه نظارت قرار گرفته است ارائه داده و خواستار بررسی مجدد و دقیق سایر پیمانکاران با توجه به شرایط تعیین شده در کارگروه تخصصی سرویس شد.

در ادامه جلسه، موسوی از پلیس راهور در خصوص همکاری این نیرو با آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی در تسهیل عبور و مرور در معابر پرتردد اعلام آمادگی کرد و گفت: پلیس راهور آمادگی دارد تا در صورت اعلام سازمان تاکسیرانی اسامی رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزی را که رفتارهای پر خطر دارند در اختیار تاکسیرانی و آموزش و پرورش قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار