رضا توکلی در کانال آذری شبکه سحر

تهران (پانا) - رضا توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه «شما وسحر» از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رضا توکلی در کانال آذری شبکه سحر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، معصومه ظهیر تهیه کننده این برنامه 45 دقیقه ای است.
ظهیر در باره مهمان برنامه گفت: رضا توکلی، زاده هجدهم تیرماه 1339 در تهران است و در دوران تحصیل به گروه های نمایشی، تئاتر و موسیقی در منطقه ده آموزش و پرورش تهران علاقمند شده و وارد این فعالیت ها می شود. پس از چندی در مرکز فیلم برداری و تئاتر نیروی هوایی فعالیت های هنری خود را ادامه داد و با ساخت فیلم های 16 میلیمتری با موضوعات داستانی، آموزشی و خبری قدم های اولیه در زمینه ساخت فیلم را تجربه کرد.
ظهیر اضافه کرد: اولین تجربه کارگردانی جدی توکلی سریال «گام آخر» در سال 1377 بود که از شبکه اول سیما پخش شد و پس از آن این هنرمند بزرگ کشورمان به بازی در فیلم ها و سریال های تلویزونی روی آورد.
ظهیر ادامه داد: فیلم های دوازده صندلی، قند تلخ، خیلی دور ، خیلی نزدیک، مریم مقدس، در مسیر تندباد، سیمرغ و مجموعه های تلویزیونی احضار، برادر، گاندو، کیمیا، سر دلبران، عملیات 125، فاصله ها، خسته دلان، مردان آنجلس و پرستاران که هم اکنون بر روی آنتن کانال آذری است از جمله آثاری هستند که توکلی در آن ها نقش آفرینی کرده است.
ظهیر در پایان گفت: همچون هفته های گذشته رامتین امن گستر اجرای برنامه امروز را از ساعت 18:00 به وقت تهران برعهده خواهد داشت و به سوالات و درخواست های مخاطبان و بینندگان از جمهوری آذربایجان پاسخ خواهد داد.
«شما و سحر» چهارشنبه شانزدهم تیر با دستیاری تهیه سهیل مس چی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار