نماینده ولی فقیه در سمنان استعفا کرد

آیت‌الله شاهچراغی: وحدت در استان همواره حفظ شود

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت متن استعفای خود را از نمایندگی ولی فقیه در استان به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌ام.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در سمنان استعفا کرد

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان‌های استان در دفتر کارش ابراز داشت: در متن استعفای اینجانب که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌ام، ذکر کردم که در مدت ۲۰ سال اخیر که افتخار نمایندگی شما را در استان سمنان بر عهده داشتم، همواره بر سه محور و اصل مهم " رضایت مردم، وحدت و امر ولایت و رهبری" تاکید نموده و اهتمام داشته ام.

وی با بیان اینکه بنای اسلام متشکل از دو کلمه توحید و وحدت کلمه است که نبود هر کدام از آنها موجب صدمه دیدن اسلام خواهد شد و یکی از امتیازات استان سمنان وحدت است که این وحدت باید همواره حفظ شود، گفت: وحدت، راهکار و کلید تحقق وعده‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب در مورد استان سمنان است.

امام جمعه سمنان با عنوان این مطلب که از خداوند می خواهم با وحدت کلمه بتوانیم مردم را بیش از پیش امیدوار و راضی نگه داریم، اضافه کرد: بنای کار رئیس جمهوری منتخب، استفاده از تمام نیروهای کارآمد است که خوشبختانه زمینه این امر در استان فراهم است.

آیت‌الله شاهچراغی بااشاره به اینکه برگزاری انتخابات، یک عمل صالح است و از خداوند می خواهم این عمل صالح مجریان و دست اندرکاران را به خوبی قبول کند، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود مشکلات، به خوبی برگزار شد و از تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی دست اندرکاران استان سمنان در امر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جهاتی کم نظیر بود؛ چرا که تاکنون کشور ما انتخاباتی در شرایط کرونا را تجربه نکرده بود.

امام جمعه سمنان بابیان اینکه دشمنان خارجی برای ایجاد اخلال در روند انتخابات سنگ تمام گذاشته بودند اما با وجود همه مشکلات، این انتخابات به خوبی برگزار شد و این رخداد موفقیت‌آمیز نتیجه همگرایی و هماهنگی بین مسئولان استان و مردم است، اظهارکرد: کرونا یک مشکل و دل نگرانی در انتخابات بود که به همراه برخی گلایه مندی‌های مردم، موجب دغدغه مندی مسئولان شده بود که می توانست به عنوان یک مشکل جدی در امر برگزاری انتخابات به شمار آید.

آیت الله شاهچراغی افزود: وحدت ایجاد شده میان مردم و مسئولان در گذشته با این قوت و این چنین نبود که خوشبختانه در این دوره، به خوبی به انجام رسید. وحدت کلمه ایجاد شده میان مسئولان استان و به ویژه استاندار با مردم، نقش موثری در برگزاری خوب انتخابات داشته است.

وی تاکید کرد: از مردم و مسئولان استان انتظار دارم که وحدت ایجاد شده را تداوم بخشیده و ادامه دهند و آگاه باشند که بدون اتحاد، همدلی و وحدت هیچ امری به فرجام نخواهد رسید. همچنین از فرمانداران استان سمنان انتظار دارم اهتمام خود را به رضایت مردم معطوف داشته و برای جلب رضایت مردم تلاش کنند؛ چرا که رضایت مردم، رضایت خداست و رضایت خداوند متعال، بزرگترین نعمت است.

امام جمعه سمنان گفت: تا زمانی که اینجانب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مسئولیت دارم، در خدمت آحاد مردم و مسئولان استان خواهم بود و تاکنون نیز با هیچ استانداری در طی سالیان گذشته درگیری و اصطکاک پیدا نکرده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار