تفاهم‌نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارزیابی و آزمایشات مرتبط با ساخت مدارس، به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احداث فضاهای آموزشی با استفاده از دانش فنی، تجربیات مهندسان ایرانی و همچنین علم روز دنیا در اقصی نقاط کشور در حال انجام است.

در این راستا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور استفاده مطلوب و بهینه از توانمندی علمی، فنی و تجهیزاتی، در جهت ارتقاء کیفیت ساخت فضاهای آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک را با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به امضا رساند.

مطابق این تفاهم‌نامه، ارائه خدمات مشاوره ژئوتکنیک به منظور ارزیابی و مکان‌یابی فضاهای آموزشی، انجام آزمایشات مرتبط با مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای فضاهای آموزشی، ارائه خدمات کنترل کیفیت عملیات اجرایی طرح‌ها، همکاری در تعیین و تدوین استانداردها، ضوابط و معیارهای ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی و همکاری در پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع (TQM) در عملیات اجرایی طرح‌ها، به عهده آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خواهد بود.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در راستای عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه، زمینه‌های لازم برای تسهیل در امور و همچنین ابلاغ به ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌ها به جهت همکاری مستمر با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به انجام خواهد رساند.

این تفاهم‌نامه به امضای مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجید کیان‌پور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار