محسن حاجی میرزایی:

کتابت و نوشتن می‌تواند دریچه‌های موثری را برای انسان‌ها بگشاید

تهران (پانا) - به گفته وزیر آموزش و پرورش موضوع کار معلمین ما انسان است و انسان‌ها هم پیچیده‌ترین موجودات هستی شناخته می‌شوند و تمام لحظات و رفتارهای آن‌ها قابل بررسی و مطالعه است و بسیار تمایل دارم که هر معلمی در پایان دوره خدمت کتابی تألیف کنند و در اختیار دیگران قرار دهد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کتابت و نوشتن می‌تواند دریچه‌های موثری را برای انسان‌ها بگشاید

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه نخستین جشنواره معلمان مولف که در اردوگاه شهید باهنر و از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی و بستر سبکه شاد برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: از دیدگاه من نوشتن و کتابت یک قابلیت ممتاز است و این اعتقاد را دارم که تاریخ تمدن انسان‌ها دستاوردهای بزرگی را داشته است و تحولاتی که در حوزه تمدن اسلامی وجود داشته و با سرعت و شتاب هم در تاریخ در حال پیشرفت است و با عنایت به تمامی این تحولات فرهنگی هنوز هم کتابت و نوشتن می‌تواند دریچه‌های موثری را برای انسان‌ها بگشاید.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با با معلمان مولف بازنشسته نیز تصریح کرد: از همه معلمان بازنشسته دعوت می‌کنم در پایان دوران فعالیت خود در آموزش و پرورش و با توجه به اینکه سالیان متمادی را با دانش‌آموزان خود سپری کردند، قلم به دست بگیرند و تجربیات خود را به صورت کتاب تألیف کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: کسی در جامعه ما با وسیله‌ای که کار می‌کند،در کار خود تبحر پیدا می‌کند و موضوع کار معلمین ما انسان است و انسان‌ها هم پیچیده‌ترین موجودات هستی می‌باشند و تمام لحظات و رفتارهای آنها قابل بررسی و مطالعه است و بسیار تمایل دارم که هر معلمی در پایان دوره خدمت کتابی تألیف کنند و در اختیار دیگران قرار دهد.

وی افزود: جامعه آموزش و پرورش ما شامل فرهنگیان و بازنشستگان است و به مدد هم می‌توانیم افق‌های روشن را در برابر این نسل قرار دهیم و فکر می‌کنم اگر تجربیات این جامعه را در معرض دید دیگران قرار بگیرد کار ارزشمندی است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مجموعه ما در آموزش و پرورش یک جمعیت بزرگی را تشکیل می‌دهد و با برخورداری از پانزده میلیون دانش‌آموزو خانواده‌های آنها ما باید مجالی را فراهم کنیم تا جامعه مخاطب خودمان را با آثار معلمان مولف آشنا شوند و بسیار هستند دانش‌آموزانی که معلم مولف دارند و در نتیجه شوق آنها به خواندن کتاب بیشتر خواهد شد و ما باید جامعه را از این مورد آگاه کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار