اولین جلسه ستاد استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

ارومیه (پانا) - دبیرخانه استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه ستاد استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

برای انسجام هر چه بیشتر در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اولین جلسه ستاد استانی این جشنواره برای شرح وظایف اعضای دبیرخانه استانی با حضور خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی؛ سمیه رحمان پور، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها، غفار عزیزی، معاون امور اداری و مالی استان و سایر کارشناسان ستادی برگزار شد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی در این جلسه بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی کوششی برای ترویج سبک زندگی رضوی در آیینه کتاب است، جشنواره رضوی به عنوان یکی از پویاترین و مهمترین برنامه های کتابخوانی کشور، با استمداد از نام و یاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، همه ساله نقش ویژه ای در اشاعه فرهنگ منور رضوی در کشور ایفا می‌کند.

معصومی بیان کرد: اینک در یازدهمین گام از این مسیر پربرکت، با آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره در آذربایجان‌غربی و همکاری و همدلی فعالان فرهنگی استان در اجرای باشکوه این مسابقه کتابخوانی در استان تلاش خواهیم کرد.

معصومی، ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم استان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی، گفت: از عموم مردم استان دعوت می‌کنم در این جشنواره کتابخوانی به صورت خانوادگی شرکت کنند.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک با ارائه شش عنوان کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط، در قالب‌های نقاشی، پویش کتاب، داستان کوتاه، شعر سرایی، قصه گویی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن، خط نوشته، پوستر و نیز انتشار منابع مرتبط با موضوع جشنواره، تهیه و به صورت الکترونیکی در سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

در پایان این جلسه از تمامی فعالان رسانه ای استان نیز دعوت میکنم در تبلیغ و اشاعه افزایش سطح کمی و کیفی برگزاری این جشنواره یاریگر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار