برگزاری جشنواره «رویش دوباره» در تالش

تالش (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از برگزاری جشنواره مجازی «رویش دوباره» ویژه نوجوانان و جوانان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره «رویش دوباره» در تالش

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: جشنواره مجازی رویش دوباره ویژه نوجوانان و جوانان است و در قالب این جشنواره مسابقه کاریکاتور، نقاشی و جمله نویسی با موضوع جامعه بدون اعتیاد؛ جامعه سالم برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و افزود: هر هنرمند می تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و آثار ارسالی تکراری نباشند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی قبلا نباید در جشنواره ای شرکت کرده باشد، تصریح کرد: فرستادن مشخصات کامل هنرمند به همراه شماره تماس الزامی است.

خوشحال با اشاره به اینکه هنرمندان برای شرکت در جشنواره باید آثار خود را در قالب A4 ارسال کنند، گفت: هنرمندان برای شرکت در مسابقه آثارشان را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تالش- خیابان شهید بهشتی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و یا به شماره ۰۹۰۱۳۹۴۵۱۱۷ در نرم افزار تلگرام ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: به ۱۰ اثر برتر پس از داوری جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی پس از پایان مهلت ارسال آثار، داوری و از برگزیدگان با اهدای جوایز تجلیل می شود.

خوشحال خاطرنشان کرد: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در جشنواره می توانند با شماره تلفن ۴۴۲۳۲۱۱۵-۰۱۳ واحد هنری تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار