ساخت زائرسرا گام مهم در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

قم(پانا)- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از ساخت زائرسرای امام صادق(ع) ویژه زائر اولی‌ها در مشهد مقدس، فراهم کردن زیرساخت‌های زیارت را گامی ارزنده در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ساخت زائرسرا گام مهم در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

آیت الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نخستین پویش کریمانه با محوریت ساخت زائرسرای زیارت اولی های حرم مطهر رضوی اظهار کرد: عشق و اردات به اهل بیت عصمت و طهارت یک امر ثابت شده‌ برای مردم است. چون همه ارادت خاصی به این خاندان دارند و مشتاق زیارت خاندان عصمت هستند پس می‌توان گفت ساخت زائر سرا کار خیر و خداپسندانه‌ای است.
وی افزود: هر اقدامی که در این مسیر صورت گیرد و زمینه زیارت اولی ها شود به خصوص کسانی که در ایران هستند و هنوز توفیق زیارت نداشتند گام مهمی برای رسیدن به فرهنگ اهل بیت، آموزه‌ها، عشق و اراده بوده و بسیار ستودنی است.
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه خاطرنشان کرد: مردمی که همیشه ثابت کردند در بحران‌ها و کار مومنانه پیش قدم هستند ان‌شاءلله در ساخت زائرسراها هم به هر مقدار که می‌توانند کمک کنند تا خداوند به مال و عمرشان برکت دهد، خداوند هم حافظ بانیان این کار خیر خواهد بود.
پویش کریمانه با هدف ساخت زائرسرای امام صادق(ع) ویژه زیارت اولی‌ها در مشهد مقدس آغاز شده و قرار است در این زائرسرا خدمات ویژه اسکان و همچنین فعالیت ها و برنامه‌های فرهنگی ویژه به خانواده‌های محروم که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) را پیدا نکرده اند ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار