با تامین تجهیزات و تعمیرات لازم از ماموریت‌های سازمان دانش‌آموزی حمایت می کنیم

زنجان (پانا) - صفری مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان و حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، با رئیس و مسئولین سازمان دانش آموزی استان دیدار و گفتگو کردند و مسائل و مشکلات این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
با تامین تجهیزات و تعمیرات لازم  از ماموریت‌های سازمان دانش‌آموزی حمایت می کنیم

جهانگیر صفری در این دیدار با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یک محل رشد همه جانبه برای دانش آموزان است، اظهار داشت: سازمان دانش آموزی موقعیتی را فراهم آورده است که در آن هم معلمان رشد یافته‌اند و هم دانش آموزان به توسعه اجتماعی رسیده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعامل و رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت تخصیص ردیف اعتبار جداگانه یک راهکار برای حل مشکلات این سازمان خواهد بود، افزود: تلاش خواهیم کرد که با تامین تجهیزات و تعمیرات لازم به این نهاد در راستای انجام ماموریت های سازمانی کمک کنیم.

حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تشکر از اداره کل نوسازی مدارس استان، بیان داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان همیشه همیار ما بوده است و این فرصت بسیار ارزشمندی خواهد بود که اعتبارات جداگانه اختصاص یافته و شاهد افزایش بودجه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نیازها باید اولویت بندی شده و به مرور زمان مسائل را حل کنیم، گفت: لیست ملزومات پس از اولویت بندی در اختیار واحد فنی قرار گرفته تا بررسی های لازم جهت تصمیم گیری درست انجام پذیرد.

شایان ذکر است در این نشست قاسمی رئیس سازمان دانش آموزی گزارشی از اقدامات صورت گرفته و کلیپ‌هایی از فعالیت‌های دانش‌آموزان را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار