علیرضا فرجی*

تحلیلی بر انتخابات شورای شهر ورامین

تغییرات پس از ۲۰سال در ورامین و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ‌و روستا در دوره ششم را باید به فال نیک گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تحلیلی بر انتخابات شورای شهر ورامین

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دور ششم، دستخوش تغییراتی بود که این امر را باید به فال نیک گرفت. طبق اخبار واصله از سراسر کشور و حوزه‌های مختلف، نفرات جدید راهی ساختمان شوراها شدند تا امیدواری به ارمغان آید. در ورامین، قرچک و پیشوا نیز چنین رخدادی به ظهور رسید و مردم با آراء خود به تغییرات محسوس دست زدند.

ورود پنج چهره جدید به ساختمان شورای شهر ورامین از جمله اتفاقاتی بود که می‌توان گفت، بی‌سابقه است، چراکه در طول پنج دوره قبل تغییرات بصورت نامحسوس بوده و هیچگاه چنین رخدادی را شاهد نبوده‌ایم. تحلیل‌های انتخاباتی قبل از اخذ آرا نشان از پیروزی اعضاء فعلی داشت و گمانه زنی‌ها تنها تغییر در یک عضو را نشان می‌داد ولی فردای ۲۸ خردادماه تمام معادلات ذهنی رنگ عوض کرد و مردم ثابت کردند اگر بخواهند می‌توانند.

اتفاقی که قبلا در قرچک پیش آمد و نمایندگان مردم به جهت ترس از عقب ماندن از قافله رقابت در دوره بعد، خدمت‌گذاری و فعالیت‌شان را دوچندان کردند و این امر مصداق بارز موفقیت در مدیریت شهری دوره پنجم این شهر است.

مردم ورامین نیز پس از ۲۰ سال حماسه آفریدند تا با واگذاری سکان ساختمان شهید بهشتی به نفرات جدید برای آینده شهر خود امیدوار باشند.این امر نشان از عزمی داشت که بتوان با بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های جدید، آنچه هدف و خواسته مردم شهر است را به اجابت نزدیک کرد.
ترکیب راه یافته به ساختمان شورای شهر از افرادی تشکیل شده که صاحب تجربه ، فکر و برنامه هستند و در پایان دوره ششم هیچ توجیهی نسبت به کم کاری و ضعف در امور محوله پذیرفته نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار