تخصیص کامل اعتبارات سال ۱۴۰۰ سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت اعتبارات سال ۱۴۰۰ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سه ماهه اول تخصیص صد‌در‌صدی یافت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص کامل اعتبارات سال ۱۴۰۰ سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه اول سال 1400 اعتباری بالغ‌بر 45 هزار و 173 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای پیوست 1 سال 1400 این سازمان تخصیص یافت.

وی با اشاره به همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه کشوردر تامین منابع موردنیاز جهت مدرسه‌سازی، افزود: درحال برنامه ریزی برای توزیع اعتبارات بین استان‌ها هستیم تا فرایند احداث و تکمیل فضاهای آموزشی بدون وقفه ادامه یابد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تشریح بودجه عمرانی آموزش و پرورش در سال 1400، اظهار کرد: دی ماه سال 1396 تخصیص‌های سازمان‌ نوسازی مدارس کشور در تمام ردیف‌ها صفر بود و هیچ پولی بابت مدرسه سازی تخصیص داده نشده بود، ولی در سه ماه باقی مانده از سال 1396 تلاش کردیم و توانستیم حدود 480 میلیارد تومان تأمین کنیم و به پروژه‌ها تخصیص دهیم.

گفتنی است، در سال گذشته بیش از 14 هزار و 800 کلاس درس جدید در کشور به بهره‌برداری رسید و آمار مدارس نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی با کاهش 10درصدی به 19.5 درصد تنزل یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار