فرمانده نیروی انتظامی کشور در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن در انتخابات قصد ناامید کردن مردم را داشت

یاسوج (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد دشمن در فضای مجازی قصد نا امید کردن ملت بزرگ ایران را داشت که نقشه های آنان با هوشیاری مردم آگاه خنثی و نقش برآب شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دشمن در انتخابات قصد ناامید کردن مردم را داشت

سردار حسین اشتری در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به حضور حماسی مردم در روز 28 خرداد ماه سال جاری، اظهار کرد: مردم آگاه و بصیر با حضور در این حماسه بزرگ برگ زرین دیگری به افتخارات خود و کشورشان افزودند.

وی بیان کرد: انتخابات امسال نسبت به سنوات گذشته از اهمیت و کیفیت بالاتری برخوردار بوده است و همه باید بدانیم که کار بزرگی انجام شده و قدردان این مردم و نعمت ولایت باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود :در این انتخابات مردم احساس آرامش کردند. ان شاءالله رئیس جمهور منتخب با روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و عدالت محوری که در قوه قضائیه داشتند در این جایگاه مایه خیر و برکت باشند.

وی گفت: دولت و مجلس ولایی و دلسوز مایه برکت است و باید قدردان مردم باشیم و بیش از گذشته در راستای حل مشکلات مردم فعالیت کنیم چرا که خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نوع عبادت است.

ارشدترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: خدا به ما توفیق داده لباس سربازی امام زمان (عج) را بپوشیم و از صبح که از خانه بیرون می رویم تا شب که بر می گردیم اگر نیت الهی باشد از اجر و پاداش بالایی برخوردار هستیم و این وعده صادق خداوند است.

سردار اشتری در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان انتظامی و بازرسان نظارت ستادی، گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) هرکس در خدمت به مردم نیت خالص والهی داشته باشد، عبادت است و باید این حس را در خود تقویت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار