ماموریت ویژه برای لواندوفسکی؛ این طلسم را بشکن

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال لهستان که ستاره‌ای گلزن به نام روبرت لواندوسکی را در ترکیب دارد امشب محکوم به برد و شکستن طلسمی تاریخی است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت ویژه برای لواندوفسکی؛ این طلسم را بشکن

آخرین شب از مرحله گروهی یورو 2020 امشب در حالی با برگزاری 2 بازی همزمان از گروه E آغاز خواهد شد که در یکی از بازی‌ها ممکن است شاهد طلسم‌شکنی تاریخی باشیم. در بازی‌های امشب این گروه اسلواکی به جدال با اسپانیا خواهد پرداخت و لهستان به مصاف تیم ملی فوتبال سوئد می‌رود.

در این گروه معادلات بر خلاف پیش‌بینی‌های اولیه بوده و این تیم ملی سوئد است که در پایان هفته دوم با 4 امتیاز صدرنشین گروه شده و اسلواکی با 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد؛ نتایجی که باعث شده تا صعود سوئد به مرحله حذفی قطعی شود. اما نکته ویژه علاوه بر مهم بودن بازی‌های امروز این است که شاید یک طلسم‌شکنی طولانی مدت در راه باشد.

تیم ملی لهستان که با یک امتیاز فعلا قعرنشین جدول گروه E است امشب در حالی به مصاف تیم ملی سوئد خواهد رفت که برای صعود به مرحله حذفی فقط باید با 3 امتیاز زمین را ترک کند اما آنها خاطرات تلخی از دیدار با سوئد دارند و در 7 بازی آخر روبرو با شکست زمین را ترک کردند. نکته جالب توجه اینجاست که برد در اولین بازی تاریخ دو تیم تنها برد تاریخ لهستان مقابل سوئد است؛ بردی که 47 سال پیش در جام جهانی 1974 با نتیجه یک بر صفر رقم خورد و بعد از آن بازی لهستان همیشه مقابل سوئد تیم بازنده بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار