محمد نوری در گفت‌وگو با پانا

تا به حال چنین روزهای آشفته‌ای در استقلال ندیده‌ام؛ می‌خواهند تیر خلاص را به این تیم بزنند

تهران (پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با انتقاد از وضعیت مدیریت این باشگاه معتقد است از ابتدای دهه 70 تا به امروز چنین وضعیتی در استقلال سابقه نداشته است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تا به حال چنین روزهای آشفته‌ای در استقلال ندیده‌ام؛ می‌خواهند تیر خلاص را به این تیم بزنند

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت استقلال و صحبت‌های فرهاد مجیدی گفت: « تا به حال وضعیت استقلال را تا به این حد آشفته ندیده بودم، فرهاد مجیدی حق دارد که از شرایط موجود گلایه کند، من از سال ۷۰ در این تیم هستم اما تا به حال چنین روزهای آشفته‌ای در استقلال ندیدم. متاسفانه وزارت ورزش و جوانان با مهره‌چینی‌هایی که در این چند سال انجام داد استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کرد، در صورتی که استقلال یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است و نباید چنین حال و روزی داشته باشد. سال‌هاست استقلال ثبات ندارد و این تیم قهرمان نشده، هواداران حسرت قهرمانی استقلال در لیگ برتر را دارند، دلیل همه این اتفاق‌ها بی‌برنامه‌ریزی است که وزارت ورزش برای استقلال در نظر گرفته است.»

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: « وزارت ورزش باید در مورد مسائل استقلال و شرایطی که برای این تیم به وجود آمده پاسخگو باشد.من نمی‌دانم چرا باید بین استقلال و پرسپولیس تا به این حد تبعیض قائل شوند؟! وزیر ورزش باید در این خصوص پاسخگو باشد، سرمربی پرسپولیس برای تغییر مدیرعامل باشگاه به وزیر ورزش اولتیماتیوم می‌دهد و آنها هم اطاعت می‌کنند به جای آن در استقلال باید وضعیت این بود که مدیرعامل باشگاه را هیچ کس نمی‌خواهد اما وزارت ورزش اصرار دارد که این آقا باشد، سر نخواستن مدیرعامل در استقلال دعواست ولی وزارت ورزش روی موضع خود پافشاری می‌کند. این یک واقعیت است که مددی را نه باشگاه استقلال، نه هوادار و نه سرمربی و نه پیشکسوتان هیچ کدام او را نمی‌خواهند. »

نوری تاکید کرد: « متاسفانه وزارت ورزش با استقلال خیلی نامهربانه برخورد کرده، البته آنها در استقلال اهدافی دارند که تنها به دست امثالی همچون مددی دست یافتنی است، فرهاد مجیدی در صحبت‌هایش هم گفته بود که برای مددی اولویت استقلال نیست او تنها اهداف بالادستی‌ها را اجرا می‌کند. وزارت ورزش پروژه عادی‌سازی در استقلال را در این تیم پیاده می‌کند و در روزهای پایانی هم می‌خواهند تیر خلاص را به تیم استقلال بزنند. »

عضو سابق کمیته فنی استقلال تاکید کرد: « دلم برای استقلال می‌سوزد و از طرفی تعجب می‌کنم که چرا هیچ کس به وضعیت این تیم رسیدگی نمی‌کند، استقلالی ها تا مجلس هم رفتند اما کسی به حرف دل آنها گوش نمی‌دهد، با این عملکرد، به وضعیت استقلال نمی‌توان دل بست و هیچ نهاد نظارتی نیست که به این مسائل ورود کند، استقلال برای یک نفر نیست و متعلق به همه ایران است و باید به آن رسیدگی کرد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار