محمد نوری در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد

برای کدام تیم صدر جدولی حاشیه‌های استقلال به وجود آمده است؛ برخی دوست دارند استقلال زمین بخورد

حرف‌های وریا غفوری از سر دلسوزی است / منکر مشکلات استقلال نمی‌شویم

تهران (پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران معتقد است حواشی اخیر این تیم از سوی افرادی مطرح شده است که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برای کدام تیم صدر جدولی حاشیه‌های استقلال به وجود آمده است؛ برخی دوست دارند استقلال زمین بخورد

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا، در مورد شرایط استقلال پس از دیدار با نساجی و حاشیه‌هایی که برای این تیم ایجاد شده است، گفت: « بازی استقلال مقابل نساجی یک دیدار کاملاً تدافعی بود که هر دو تیم به دنبال کسب امتیاز بودند و در نهایت این دیدار به سود استقلال تمام شد و هم‌اکنون این تیم در صدر جدول است، اما برخی دوست دارند استقلال به حاشیه برود و زمین بخورد به همین خاطر چنین حواشی و جنجالی برای این تیم به وجود می‌آورند. »

وی با اشاره به موضوع وریا غفوری در تیم استقلال اظهار کرد: « وریا یکی از بازیکنان با تعصب استقلال است که برای تیم زحمت زیادی می‌کشد و اگر هم حرفی می‌زند برای دلسوزی است اما متأسفانه برای این بازیکن هم حاشیه درست کردند. به هر حال هر بازیکنی در دورانی که به میدان می‌رود عصبی می‌شود، وریا هم از این قاعده مستثنی نیست، اما نباید بیش از اندازه به این موضوع دامن زد، استقلال بازی برابر سپاهان را پیش رو دارد و این دیدار برای تیم استقلال که صدرنشین است و باید آن را حفظ کند بسیار حیاتی است. »

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تأکید کرد: « تاکنون برای کدام یک از تیم‌ها که در صدر جدول بودند چنین حاشیه‌هایی به وجود آمده که برای استقلال چنین مسائلی به وجود آوردند؟! من از همه بازیکنان، اعضای هیئت‌مدیره، مدیریت باشگاه درخواست دارم که شرایط را آرام کنند و اجازه ندهند تیم به حاشیه برود. خیلی‌ها دوست ندارند استقلال در صدر جدول باشد اما مسئولان تیم و باشگاه باید با همدلی و آرامش مسائل را حل و فصل کنند. »

نوری درباره شایعه پیرامون احتمال برکناری محمود فکری طی چند هفته آینده گفت: « من چنین نظری را ندارم، چرا که فکری تا به الان خوب نتیجه گرفته است، البته همانطور که گفتم کسانی هستند که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند چرا که الآن مدام این موضوع را مطرح می‌کنند که چرا استقلال خوب بازی نمی‌کند، حالا که فکری در تیم نتیجه می‌گیرد،چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کنند اگر نتیجه نمی‌گرفت آن وقت معلوم نبود چه صحبت‌های گفته می‌شد؟! ضمن اینکه مگر کدام تیم بازی‌های خوب ارائه می‌دهد که فقط استقلال مستثنی است؟! »

وی ادامه داد: « در زمانی که فکری برای استقلال بازی می‌کرد بازیکنی با تعصب و حرفه‌ای بود، الآن هم که هدایت تیم را برعهده گرفته است چنین شخصیتی دارد، اعضا کادر فنی هم همگی استقلالی هستند اما من نمی‌دانم مشکل از کجاست و چرا این‌قدر انتقاد مطرح می‌شود؟! استقلال مشکل دارد و ما هم منکر آن نمی‌شویم،در تاکتیک تیم دچار مشکل است اما انتقاد و به حاشیه بردن تیم تنها به ضرر است و باید عوامل باشگاه و تیم از این فضا دور شوند. »

پیشکسوت استقلال در مورد شکایت باشگاه از وریا غفوری گفت: « مسائل و مشکلات باید در‌ درون باشگاه حل شود، اگر استقلال نتیجه بگیرد مدیریت ادامه پیدا می‌کند و اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد، بنابراین نباید اجازه بدهیم خودمان به دست خودمان تیم را دچار مشکل کنیم، به هر حال بازیکنان هم حق دارند چندین ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. »

وی در پایان گفت: « بازیکن تمام هدفش را برای تیم می‌گذارد و پیوسته تمرین می‌کند تا در شرایط ایده‌آل باشد، طبق قراردادش هم باید حق و حقوقش پرداخت شود. من فکر نمی‌کنم مدیریت باشگاه هم به دنبال قصد و غرض باشد، باید این مسائل در درون خانواده حل شود، هواداران امسال منتظر قهرمانی هستند و نباید این فرصت را از دست داد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار