نشست اعضای شورای دانش آموزی به همراه معاونان آموزشی و رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود

زنجان (پانا) - اعضای شورای دانش آموزی منطقه ی شهرستان ایجرود به همراه کادر اجرایی و معاونان آموزشی با حضور در دفتر کار رئیس اداره ی این شهرستان با او دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضای شورای دانش آموزی به همراه معاونان آموزشی و رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود


زهرا شریعتی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در این نشست از همراهی و تلاش‌های اعضای شورای دانش آموزی و معاونان آموزشی تقدیرو تشکر نمود.
شریعتی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همکاران و پاسخ دهی به سوالات و مشکلات اعضای شورای دانش آموزی، بیش‌تر از پیش در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان منطقه قرار گرفت.
در این نشست عزتی معاون پرورشی ضمن تشکر از حضور پرشوروشوق اعضای شورای دانش آموزی با بیان مثالهایی از زندگی اجتماعی و ساختن آینده‌ای روشن به دست دانش‌آموزان، گزارش مختصر درخصوص فعالیت‌های جاری شهرستان در حیطه ی آموزشی و پرورشی ارائه نمود.
در این نشست ک نخستین نشست شورای دانش آموزی با مسئولین اداره بود به بیان دیدگاه ها و پرسش و پاسخ سوالاتی در خصوص سطح ارتقا مسائل آموزشی و پرورشی پرداخته شد.
شایان ذکر است که با تدبیر درست و صلاح دید‌های کافی در پی حل مشکلات و سوالات شورای دانش آموزی منطقه‌ی ایجرود تغییرات و اصلاحاتی اعمال خواهد شد.


خبرنگارخبرگزاری پانا؛ مریم بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار