فرهمند نسب: اعضای منتخب شورای دانش آموزی مدارس، سرمایه های اجتماعی منطقه19 هستند

تهران (پانا) _ فاطمه فرهمند نسب، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه19 از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه به صورت غیر حضوری در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهمند نسب:  اعضای منتخب شورای دانش آموزی مدارس، سرمایه های اجتماعی منطقه19 هستند

فاطمه فرهمند نسب مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 19 در گفتگو با خبرگزاری پانا بیان کرد: انتخابات مجلس شورای دانش آموزی به علت شرایط موجود و ویروس کرونا در هفته اول دی ماه به صورت غیر حضوری برگزار شد. که دو گروه 25 نفره به تفکیک جنسیت تحت عنوان مجلس دانش آموزی پسران منطقه 19 و مجلس دانش آموزی دختران منطقه 19 ایجاد کردیم که اعضای هر یک از این گروه ها، روسای شورای دانش آموزی تمامی مدارس منطقه بودند.

مدیر سازمان دانش آموزی بیان کرد: انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی به هریک از گروه های مزبور اعلام شد. افرادی که داوطلب عضویت در هیئت رئیسه بودند مشخص شده و 6 نفر به بقیه اعضا معرفی شدند.

وی افزود: یک روز تبلیغات در روز چهارشنبه، 3 دی از ساعت 10 صبح الی 20 برای انتخابات مذکور در نظر گرفته شد که دانش آموزان داوطلب با شور و هیجان خاصی به معرفی خود و توانمندی هایشان پرداختند و انتخابات در تاریخ 4 دی ماه 99 از ساعت 10صبح تا 12 با همکاری اکبر محمدی، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه به صورت نظر سنجی در گروه برگزار شد و نفر برتر به عنوان رئیس شورای دانش آموزی منطقه مشخص و اعلام شد.

فرهمند نسب در پایان بیان کرد: همه اعضای منتخب شورای دانش آموزی مدارس سرمایه های اجتماعی منطقه هستند، باید با کمک همدیگر راهکارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرآیند آموزشی و پرورشی مدارس شناسایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار