در پی حضور در انتخابات صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از دانش‌آموزان رای‌اولی و فرهنگیان

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، در پیامی از حضور اولیای گرامی و دانش‌آموزان رای‌اولی و همکاری فرهنگیان همیشه در صحنه این استان دلاورخیز که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همایشی از اقتدار و عزت را به نمایش گذاشتند، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از دانش‌آموزان رای‌اولی و فرهنگیان

متن پیام مهدی مودی به شرح ذیل است:

حضور عزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز 28 خرداد 1400، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی، تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد ،همدلی و همبستگی در درون کشور است.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند رقم خورد.

بدون شک این مردم قدرشناس و همیشه در صحنه استان با حضور در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای دیگر ثابت کردند همچون گذشته به ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی، آرمانهای امام و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب پایبند هستند و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و ارزشی نظام و پهنه جغرافیایی ایران بزرگ حفاظت و حراست می کنند.

اینجانب بر خود واجب و لازم می دانم از اولیای گرامی، دانش آموزان رای اولی عزیز و تمامی فرهنگیان محترم به ویژه فرهنگیانی که به عنوان عوامل اجرایی در تمامی مراحل انتخابات، این حماسه بزرگ و باشکوه را فراهم آوردند تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار