حضور پرشور مردم کرمانشاه در انتخابات 1400

کرمانشاه(پانا)- صفوف طویل از مردم کرمانشاه درپای صندوق های اخذ رأی نشان دهنده شور و شعور و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب برای مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم کرمانشاه در انتخابات 1400

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کرمانشاه با حضور پرشور مردم از همه اقوام و اقشار در حال برگزاریست.

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم برای تعیین سرنوشت خود از تمامی گروه‌ها، پیر و جوان، زن و مرد، اهل سنت و تشیع، فارس و کرد در پای صندوقهای رأی حاضر می‌شوند.

انتخابات در استان کرمانشاه از دقایق ابتدایی صبح امروز آغاز شد و بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که 34 هزار نفر از این تعداد رأی اولیند و با توجه به ورود به گام دوم انقلاب این گروه حضور پرشور و چشم گیری در پای صندوق‌های رأی دارند.با توجه به این شور و شوق رای در چندین حوزه اخذ رای جشن هایی با عنوان (رای اولی ها) برگزار شد.

با وجود شروع دیرهنگام انتخابات در برخی از شعب استان کرمانشاه به دلیل اختلال سیستم ها و گرمای هوای بیش از چهل درجه در برخی نقاط استان اما حضور مردم در شعب اخذ رأی چشمگیر است و از اکنون می‌توان پیش بینی کرد که خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم همیشه در صحنه کرمانشاه در راه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار