حضور مردم شهر باران در پای صندوق رای

رشت ( پانا) - مردم ولایتمدار شهر باران برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم شهر باران در پای صندوق رای

مردم شهر باران برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند و از ساعات اولیه شروع رای‌گیری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شاهد حضور پرشور مردم انقلابی از هر قشر و سنی در پای صندوق‌های رای هستیم.

رای گیری در شعب اخذ رای، از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و در صورت ازدحام جمعیت و نیاز،امکان تمدید این زمان،وجود دارد.

برای انتخابات این دوره در استان گیلان، بیش از یک میلیون و ۹۶۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۴۰ هزار نفر از آنها رای اولی هستند.

لازم به ذکر است،۵۳ شهر و ۲ هزار و ۱۷۲ روستا واجد شرایط انتخابات هستند و در تمامی شعب، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با نظارت وزارت کشور و وزارت بهداشت به خوبی رعایت می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان، درمورد عوامل برگزار کننده، گفت: ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ استان گیلان ،شرکت دارند.

گیلانیان پای صندوق‌های رای از عشق به وطن، لبیک به ندای رهبری، پاسداری از خون شهدا و انتخابی درست برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور می‌گویند.

مردم گیلان امروز پای صندوق‌های رای می‌روند تا سیزدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را انتخاب کنند.

امروز همچنین منتخبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گیلان و نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه هم انتخاب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار