پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی با حساسیت رعایت شود

رشت ( پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شعب اخذ رای گفت مجریان و رای دهندگان باید با حساسیت توصیه ها را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی با حساسیت رعایت شود

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران در رشت با بیان این مطلب که مجریان و رای دهندگان در شعب اخذ رای باید حتما ماسک بزنند، اظهار کرد: در شعب اخذ رای اسپری ضدعفونی کننده در اختیار رای دهندگان قرار گیرد.

وی استفاده از خودکار شخصی در شعب اخذ رای را از دیگر موارد قابل توجه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا عنوان و اضافه کرد: خودکار باید به اندازه کافی در شعب اخذ رای موجود باشد ضمن اینکه در هر بار استفاده از خودکار حتما ضدعفونی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تاکید بر اینکه فضای رای گیری حتما باید از تهویه مناسب برخوردار باشد، خاطر نشان کرد: فاصله فیزیکی ۲ متری نیز باید با حساسیت و جدیت رعایت شود.

وی با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در ۱۶ شهرستان گیلان بیان داشت: تغییر وضعیت رنگبندی کرونایی در این استان از قرمز به سمت زرد نشانه همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است و این همکاری باید همچنان ادامه داشته باشد.

بر اساس تازه‌ترین ارزیابی نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز منتشر شده ۱۶ شهرستان گیلان به لحاظ شیوع ویروس کرونا وارد رنگ‌ بندی زرد شدند و یک شهرستان همچنان نارنجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار